Saturday 16 July 2011

putrajaya - ipoh

hari ni ak backpack ke ipoh atas desakan seorang kenalan disana...
rough start for this journey just like yesterday....
mane xnye ak turun dari rumah jam 1400 tp tiket bas ak jam 1830
so ak amek keputusan utk lepak di alamanda 4 a while..
having my decent meal but the taste i can say nah... bad 4 my taste bud 
 so amek keputusan utk lepak sambil try test kot2 ade wifi n just my luck!!
got 1 avail for me to just type this note down...
oke.. so i had black pepper chicken rice 4 my brunch and iced bandung for my drinks...
tp perut n jiwa xkn lengkap tanpa winston light sebatang dua sambil menaip kolum kali ni..

called the friend who's in ipoh... dye kate lewat sgt timing bas... tp tu je yg ade...
bebel je ko reti kn??? nk cepat lai angkat la beb =.="
haha... aduh.. mocan aih duk lepak n melangut kt sini tanpa aktiviti... mp4 pn da nk padam.. 
bertahan la wahai music to my ear cuz without u im lost dear... :p


No comments:

Post a Comment